סמוטריץ' חושף: "בנט ושקד חזרו בהם מהפרישה – נדהמתי מהמהלך"

    איתי גדסי No Comments on סמוטריץ' חושף: "בנט ושקד חזרו בהם מהפרישה – נדהמתי מהמהלך"

    לאחר הפרישה הפתאומית של נפתלי בנט ואיילת שקד, מספר ח"כ בצלאל סמוטריץ את גרסתו למהלך הפרישה מה שהתרחש מאחורי הקלעים. מסתבר שכולם ידעו מראש ובנט חזר בו בפעם הראשונה. סמוטריץ מכנה את הפרישה כנטישה ומבטיח להוביל את הציונות הדתית

    צילום: פלאש 90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ בצלאל סמוטריץ' (האיחוד הלאומי) התייחס היום (שני) לראשונה למה שקרה מאחורי הקלעים, ערב פרישת השרים בנט ושקד מהבית היהודי. לטענתו הוא נדהם מכל המהלך בגלל שבנט חזר בו מכך בהתחלה.

    וכך מספר סמוטריץ': ‏ביום חמישי האחרון הרבנים דרוקמן ומלמד קראו לי בדחיפות תוך כדי פגישתם עם בנט ושקד כדי לשמוע גם את דעתי על רעיון הפרישה".

    סמוטריץ' היה נחרץ נגד המהלך, "הבעתי את התנגדותי הנחרצת למהלך ואמרתי לבנט כי הוא הולך "לרסק את הציונות הדתית" ושהקמת המפלגה החדשה "תסכן את כל גוש הימין".

    ‏לטעמת סמוטריץ, בנט חזר בו: "לאחר הפגישה עודכנתי כי השניים החליטו לחזור בהם מכוונתם ומבחנתי זה ירד מהפרק ולכן נדהמתי כאשר במוצ"ש הם הודיעו על כך".

    ‏סמוטריץ מכוון גבוה להנהגת הציונות הדתית: "בניגוד לבנט ושקד שנטשו, אנחנו נמשיך את הדרך ונממש את האידאולוגיה שלנו עם ציבור גדול מאד במדינת ישראל שמאמין בדרכה ובערכיה של הציונות הדתית ושל המחנה הלאומי, בהכרעת הטרור ללא פשרות, בחיזוק ההתיישבות ובשמירה על זהותה היהודית של המדינה".

    אגב, נפתלי בנט רוחש הערכה רבה לבצלאל סמוטריץ', באחד הראיונות איתו הוא אף כינה אותו, "הפרלמנטר הטוב ביותר בכנסת".



    0 תגובות